Categorieën
Uw filters

Veelgestelde vragen

Algemeen

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Indien u nog geen account heeft en u wenst wél een account? Maak deze dan eerst aan via mijn account. Dit is overigens niet verplicht.


    1. Zoek naar de artikelen die u wilt hebben
    2. Kies de juiste maat en aantal en plaats het artikel(en) in de shoppingbag
    2. Wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u de bestelling
    3. Vervolgens ga je naar bestelling afronden
    4. Controleer uw persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig uw afleveradres
    5. Als alle gegevens kloppen, klikt u op betalen
    6. Kies op welke manier u wilt betalen en klik op bestelling plaatsen
    7. U krijgt een bevestiging van uw bestelling in uw mailbox

  • 2. Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn shoppingbag zit?
    Nee, zodra het artikel is betaald wordt het artikel per direct voor u gereserveerd.
  • 3. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, indien uw bestelling nog niet is verwerkt, kunt u een bestelling annuleren per mail naar webshop@irma-mode.nl of bellen naar 0174-626425 en dan kunt u vragen naar de afdeling webshop.
  • 4. Kan een artikel dat ik besteld heb toch uitverkocht zijn?
    Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat een door u besteld artikel op voorraad is. Uitzonderlijk zou het kunnen gebeuren dat u een artikel is besteld, en dat deze dan toch uitverkocht blijkt te zijn. Uiteraard wordt u dan per direct op de hoogte gebracht.

Betalen

Levering

  • 1. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen € 5,95 binnen Nederland ongeacht het gewicht en grootte van het pakket. Bij besteding van € 125,- of meer zijn de verzendkosten geheel gratis*.

    *Dit geldt alleen voor pakketten binnen Nederland voor pakketten naar het buiteland geldt het normale verzendtarief.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Uw bestelling wordt verzonden op het moment dat wij uw betaling of akkoord op uw betaling hebben ontvangen. Voor 15:00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis! Dit is tijdens een reguliere periode in het jaar. Tijdens de SALE, Black Friday en overige piekdagen zal de verzending langer duren. U ontvangt een track en trace zodra wij het pakket aanbieden bij POSTNL. 
  • 3. Kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra wij uw pakket hebben afgeleverd bij het postkantoor krijgt een automatische e-mail van ons met een Track & Trace nummer, zodat u uw pakket kan volgen via www.tracktrace.nl.

    U krijgt géén Track & Trace nummer toegestuurd als u een kleine bestelling heeft geplaatst en deze verzonden wordt als briefpost.
  • 4. Wat als ik niet thuis ben op het bezorgmoment?
    Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden om welke reden dan ook, ontvangt u een herinnering van de postbode, met de mogelijkheid het pakket op te halen bij een afhaalpunt bij u in de buurt. Wanneer het pakket niet opgehaald wordt bij het afhaalpunt, is Irma Mode gerechtigd om € 6.95 in rekening te brengen voor de retourzending van uw bestelling naar Irma Mode.
  • 5. Levert Irma Mode ook in het buitenland?
    Ja, wij leveren ook in het buitenland. Afhankelijk van het land van bestemming zijn de verzendkosten vanaf € 14,95. 

    De levertijd varieert tussen de 1 – 5 werkdagen.

    Mochten hier verdere vragen over zijn, kunt u mailen naar webshop@irma-mode.nl 

Ruilen & Retourneren

  • 1. Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
    Wij doen er alles aan om u via onze webshop zo goed mogelijk te informeren. Mocht een besteld artikel toch niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het bestelde artikel retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na aankoop. 

    Wanneer u het artikel wil ruilen, raden wij u aan een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop en het niet gewenste artikel retour te sturen. Mocht u hierover vragen hebben, kunt u contact opnemen met webshop@irma-mode.nl. 
  • 2. Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen of retourneren?
    U kunt een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen.
  • 3. Mogen afgeprijsde artikelen ook geruild of geretourneerd worden?
    Ja, afgeprijsde artikelen mogen geruild en geretourneerd worden.

    Maar let op! Artikelen welke gekocht zijn met 70% korting mogen NIET geruild of geretourneerd worden! 
  • 4. Kan ik een webshop artikel ook ruilen in de winkel?
    Ja, u kunt een artikel dat u op de webshop gekocht heeft ook ruilen of retourneren in de winkel. Bij het retourneren van een artikel in de winkel krijgt u het aankoopbedrag weer teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Het kan enkele dagen duren voordat u het aankoopbedrag weer terug heeft.

  • 5. Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?
    Het herroepingsrecht houdt in dat u het recht heeft binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken dien je de bestelling conform artikel 6 t/m 8 van onze algemene voorwaarden te herroepen.
  • 6. Ik heb een artikel retour gestuurd. Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?
    Nadat wij uw retour hebben ontvangen. Zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen zal worden teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Indien u heeft betaald met Fashioncheque wordt het bedrag weer teruggestort op uw Fashioncheque.
Divide

Om jou de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als je onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. cookiebeleid.